Followers

Friday, December 17, 2010

Thanks bro :p

hehe, tittle kat atas 2 pun ckup jelas dah, pasl aku ucap terima kasih dekat abang kesayangan aku *kna puji2 skit ngeh ngeh ^^. Pasal ape ea? Haa, pasal header blog aku. Panjang cte sebenonya. Smuanya pasl benda alah 'blog' ni. Masa mula2 aku tgk blog org, mcm2 dah ada lam otak xsberapa pndai ni. Haha, mcm2 prkataan ada, 'malas', 'boring', n 'tak suka' buad blog. The truth is, tak pandai buad sbnrnya. Tpi terasa sngt nak buad. Memandangkn skrg tgh cuti skolah, hahh apa lagi, abg aku lah jdi mangsa :p *sorry morry yaww
So, header yg kat ats 2, aku suh dia yang makeover. Tak lah sberapa sngt, tpi aku suka ! Cute jee. Thankss budak sengall :p
Thanks a lottt !

3 comments:

Unknown said...

wah bagusnya ada abang/akak yang sanggup buatkan header~

Amiera Razin said...

Hehe dia terlebih baik 2. Tu yg xsgka dia bleh tlong buadkan :p

Amiera Razin said...
This comment has been removed by the author.